Особливості виховного процесу в Києво-Могилянській Академії (ХVІІ–ХVІІІ ст.)
DOI:
https://doi.org/10.35332/2411-4677.2017.17.23Ключові слова:
школа, колегія, академія, ректор, префект, храм, Києво- Братський монастир, диспут, конгрегація., School, College, Academy Rector, Prefect, temple, Kyiv-Bratsk monastery, dispute, congregation.Анотація
У статті представлено один із важливих аспектів діяльності Києво-Могилянської академії. Особлива увага акцентується на значенні релігійного підходу до морального виховання студентів. Показано приклади релігійно-морального процесу виховання у різні періоди існування Академії. Доведено положення, яке підтверджує, що Академія була головним стержнем зміцнення Православної Церкви у боротьбі з католицизмом.
This article presents one of the most important aspects of the Kyiv-Mohyla Academy. Particular emphasis is placed on the importance of religious approach to moral education of students. The author shows examples of religious and moral education process in different periods of the Academy. The article proves that the Academy was the main core of strengthening the Orthodox Church in the fight against Catholicism.