Відродження давнього київського сакрального співу в сучасних дослідженнях

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.35332/2411-4677.2021.21.5

Ключові слова:

давній церковний спів, монодія, музична нотація, жанри, традиція.давній церковний спів, монодія, музична нотація, жанри, традиція., ancient church singing, monody, musical notation, genres, tradition.

Анотація

Статтю присвячено історії давнього церковного співу на київських землях. Розглянуто його зв’язок із візантійською традицією через писемні музичні джерела та розвиток монодійного співу до появи партесного багатоголосся на українських землях як зв’язку з європейською традицією. На основі праць українських музикознавців і філологів, які розкривають особливості давньоукраїнської редакцію київського сакрального співу розвінчано міфи щодо давньої традиції співу.

The article is devoted to the history of ancient church singing in Kyiv. The connection with the Byzantine tradition through written musical sources and the development of monody singing before the appearance of partesny polyphony in the Ukrainian lands as a connection with the European tradition are considered. Myths about the ancient tradition of singing have been debunked. Based on the works of Ukrainian musicologists and philologists, which reveal the features of the ancient Ukrainian edition of Kyiv sacred singing.

Завантаження

Опубліковано

2025-03-10

Схожі статті

1-10 з 126

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.